Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, November 08, 2006




Hei hei! Eg tenkte at siden eg nå har fått meg en blogg vil eg fortelle litt om lovsangsteamet som eg e med i Salem.

Her ser du nogen av alle de som e med. Ingvild, Magnar og Dan Freddy mangle. Men for en fantstisk flott gjeng! På mandag va me ute i Jegers og sko brenna bål, grille pølse, spise pinnebrød osv.osv. Det som skjer når eg ska ut i skogen å brenne bål å slikt e at eg blir akkurat som en liten unge på grunn av mangel på dette i mine egen barndom. Dermed kose eg meg noge heilt sykt når eg gjer dette. Ergo dette vil altså då og gå ut over lovsangsteamet. Fordi alt som ble sagt lo eg av. De dårligste kommentaren blei de løgnaste i mine øyre og det va en heilt fantastisk kveld.

Eg går å tenke på mange ting i forhold te dette teamet som eg på en måte isje får ut, men det eg i alle fall vil sei e at eg stortrives i lag med dokke! Eg blir fort gla i lag med dokke og glede meg te kver gong me ska treffes eller ha øvelse. Dokke e nogen fantastiske folk og eg e gla i dokke!

Anne Liv

4 Comments:

Blogger Lill Therese said...

Anne Liv, fortsett å skriv!! (rimer) hihi

8:01 AM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

juhuuuuuuuuuu!! Ane liv e nett på net. Gudd to have you back. I will link you my darling!!

9:40 AM  
Blogger Andrejazz said...

Anne Liiiiiiiiiv!
Visste ikke at du hadde blogg!
Vel, den er vel ganske ny, så kanskje ikke så rart...
jejeje.
Ville bare si at teamet vårt ikke hadde vært halvparten så kult uten deg der. Du bidrar med så masse, og det er en fryd å ha deg med.
jejeje.
Kryssklem, Ændi

2:30 PM  
Blogger Anne Liv said...

STOR Kryssklem tebage! Nå blei eg gla :)

3:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home