Name:
Location: Kr.sand

Monday, November 19, 2007

Det e den tiden på året igjen....en mnd til jul og ting begynne å gjer en litt stressa....
For min del komme eksamensnervene med stormskritt, om en mnd e eg ferdig med tre eksamner og har fjerna enda ei visdomstann. Eg ska ha min første eksamen om to uker, eksamenen e i Organisasjonsanalyse og teori og ja det e veldig tungt og tørt og eg har vel isje heilt grepet på dette temaet. To dager ittepå så ska eg ha eksamen i Juss det e og vanskelig, men noge eg interessere meg mer for og har vært borti tidligere så den håbe eg ska gå greit, men så komme det........den 17 des. ska eg ha eksamen i Samfunnsøkonomi!!!!!!! Og det e VANSKELIG!!!!!!
Men når den eksamenen e ferdig så har eg Julaferie! Og denne ferien glede eg meg så utrolig mye te, eg ska ha heilt FFFFRRRRRIIIIII ingen jobbing, ingen lesing te eksamen, bare slappe godt av med familie, gode venner og heile julefeiringen! Fyttigrisen som eg glede meg! Det ska bli ubeskrivelig deilig!
Jepp då har eg informert om mine planer frem te skuleavslutten på dette halvåret og når denne mnd e øve........då har eg bare ET HALVT ÅR IGJEN så e eg ferdig utdanna som en Arbeids og velferdsforvalter!!!!!Allright.......(nogen som sa eg va lei av skulen?????)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

juleferie blir digg:):):):):):):):):)
lykke til med eksamensforberedelser!!
love u!
silje

10:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home