Name:
Location: Kr.sand

Monday, November 13, 2006

Ja så kom mandagen igjen! Eg har tenkt veldig mye om masse den siste mnd. Der surre mange tanker i hodet på høsten og det vet eg at eg isje e den einaste det skjer med. (egentlig tenke eg vel mye stort sett heila året....:)) Men det som eg har tenkt ekstra mye på e kor lett det e å tulle på andres bekostning, noge som egentlig e utrolig teit. Det e fort gjort å slenge en kommentar for moroskyld, men som faktisk kan stikke dypere enn det ser ut som! Eg tar meg sjøl i det mange ganger, men eg ønske virkelig å slutte med det!
Så dagens oppfordring: Ikke sleng en kommentar til noen andre for moroskyld på deres bekostning!
Jaja eg håbe dokke fatte ka eg meine! Nå e det snart øvelse med lovsangsteamet! Eg glede meg! Ha en fin fin kveld!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home