Name:
Location: Kr.sand

Monday, February 05, 2007

For gammel?????
På fredag skulle jeg og Ingrid finne på noe og vi fant ut at en tur på kino hørtes ut som en god plan, vi gikk inn for å skjekka hva som gikk og det var ikke særlige greier som var der. En film som handla om nakne afrikanere som løp rundt og kasta spyd, en annen som virka ok, men når vi da så traileren viste det seg at denne handle om sex, homofili og ellers andre ting som ikke fristet så veldig. Så siden vi begge er jenter som liker typiske amrikanske jentefilmer falt valget på "John Tucker must die". Anne Liv går inn på nettet for å bestille billetter og har ikke i baktankene at dette kanskje er en stor hit for fjortisene så Anne Liv bestiller plass på rad 3. MIDT I SALEN!!!!
Når da jeg og Ingrid går inn i salen legger vi merke til at det er en vesentlig stor del av salen som består av fjortiser og der stod vi......ingen mulighet til å skjule oss fordi vi som sagt skulle sitte midt i salen!
Plutslig kjente både jeg og Ingrid på en litt flauhet over å være der, men det som var verre var at vi faktisk følte oss litt for gamle til å være på den filmen, det er første gang jeg har kjent på det når jeg har vært på kino. Er det sånn at nå må jeg begynne å se de alvorlige, sanne historiene om krig og fred og sånt på kino og heller vente til jentefilmene kommer på Dvd???????

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home