Name:
Location: Kr.sand

Monday, January 15, 2007

weeeeeeee eg klarte det!!!!!

Eg kom meg inn igjen! Digg!

Okei, nå e eg tebage i Kr.sand. Det e digg å ver tebage, men savne og litt tebage te ei fantastiske vega som va på Imi! Konferansen va ubeskrivelig bra, den fanga opp så mange ting som eg aldri har tenkt på at har nogen innvirkning for kossen eg leve som en kristen, utrolig bra konferanse. Trur isje eg ska sei så møje mer om det her for det kan fort bli så veldig personlig. Men Gud e god og Heilt FANTASTISK!!!!

Ellers e det ny lovsangsøvelse i kveld......EG GLEDE MEG!!!! Det ska bli så kjekt å treffa dokke igjen!
Kos dokke videre! Tudelu

4 Comments:

Blogger Andrejazz said...

Du stråler Anne Liv.
enda mer enn før. Godt å se.
Og så har du gjort et eller annet med håret.
*glise stolt over min oppmerksomhet*
Det ser meget, meget bra ut.

Godt å se deg igjen, med andre ord.
Du, kan du ta med diktboka neste gang? Jeg har et ferskt produkt som må føyes til. hehe.

1:56 PM  
Blogger Stine said...

det var kjempekjekt å se deg igjen!
håper på nye flere kveldsmat-stunder. d var utrolig koselig!

2:22 PM  
Blogger Rebekka said...

Anne-Liv!!
Du er stadig i tankene mine...
Hold på gløden, søster...

Peace & Love

11:44 PM  
Blogger Anne Liv said...

Oi, nå blei eg gla!
Andreas: Tusen takk, eg har det utrolig bra og dette e bare begynnelsen! Eg har faktisk klipt meg så bra observert :)og takk:) Eg ska gjer alt eg kan for å huske diktboka neste gang, den ligge på pulten min så eg ska gjer mitt beste:) Ha en fin fin dag!

Stine: Ja det må gjentas! Glede meg te å prate med deg igjen! Måtte din dag bli flott!

Rebekka: Merete overførte beskjeden din i går, tusen takk det hjalp å høre! Gud e utrolig god! Eg kan liksom bare isje få sagt det nok! Du e god du og UTROLIG gla for at du va på konferansen! Ha en fin dag!

12:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home