Name:
Location: Kr.sand

Sunday, February 11, 2007

IMPULS E FERDIG!
Jaja då va ei fantastiske helg øve gitt, den føyg rett og slett avgårde. Eg hadde besøk av som sagt tidligere Sølvi (min tantunge) og hennes vennine Ragnhild som skulle på impuls i helga! Det var utrolig koselig å ha dokke på besøk og sko ønska eg hadde sett dokke mer. Men ellers helgå, fantastiske deltakere, fantastiske hovedledere og medarbeidere som har stått for å gjennomføre det hele, fantastiske møter, fantastisk lovsang og for en FANTASTISK GUD ME HAR! Eg sitte igjen me masse inntrykk, akkurat nå kjenne eg mest på at eg e sliten og trøtt, men alligavel for ei helg!
Gud viste seg på impuls og det va utrolig å se ka Han kan gjer! Eg merke igjen itte kveldens quellsmøte at eg blir slått i bakken av Gud sin godhet. Han fortjene virkelig ALT!
Takk for ei super helg alle sammen!

2 Comments:

Blogger Kenneth said...

d va ei bra helg, å afteråll, så e du visst ei go tante aligavell ser d ud t:-)

3:03 PM  
Blogger Anne Liv said...

hehe takk Kenneth det e godt at du har litt tru te meg alligavel :) Du e bra!

12:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home