Name:
Location: Kr.sand

Sunday, May 13, 2007

HAHAHAHAHAHAHAHA eg må le! Nå e det bare 1 time og 55 min. te eg ska ha eksamen, men i dag morres klarte eg det eg aldri trudde eg sko klara....I går kveld la eg meg tidlig, satta klokka på 06.50 og satte på ei vekkerklokke til..just in case liksom. Eg våkna nogen gonge i natt, ville jo isje forsova meg så eg såg ofta på klokkå, te slutt så blei eg så lei av å se på klokkå så på en eller annen måte trudde eg klokka var ti over halv 7 og eg kunne liga så godt stå opp. Eg tok med meg håndkle og gjekk for å ta en dusj. Mens eg står i dusjen begynne eg å lura på om klokkå egentlig va ti over halv syv så eg må sjekka når eg komme ut! Klokka e TI PÅ HALV SEKS! då va eg ferdig dusja og klar for å lese litt før eksamen. Men eg tenkte no no no eg må sova så eg la meg igjen med vått hår og sov deilig! Så nå e eg klar for å bli ferdig med denne eksamenen! Me snakkes!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home