Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, April 17, 2007

Kanskje på tide med nytt innlegg????
Siden sist har jeg:
- Kjørt BUSS til København og tilbake igjen!
- Besøkt Tone, Kjersti og Karen i Oslo og i tillegg truffet Ane!
- Vært i bryllup til Malene og Rasmus.....NYDELIG Bryllup!
- Spilt mye Svelt i hel som eg kalle det, andre kalle det kanskje Krig!
- Sovet på backpakker hostel eller ka det hette for noge!
- Lært at det er to ting eg Virkelig isje kan og det e: Gå på høyhelte sko og pakke til tur! Eg pakke alltid for mye og slite fælt når me ska gå te en eller annen plass!
- Truffet Katrine og hennes ektemann! UTROLIG koselig!
- Brukt Alt for mye tid på FACEBOOK!
Ja, eg har nå gjort en god del må eg sei! Eg tar helg nå og ska kosa meg masse de kommende dagene, hb du og får kost deg masse!
Tudelu!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home