Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, August 15, 2007

I dag starter skolen igjen for min del, litt merkelig at sommeren er over føler liksom isje heilt at den har komt og når en ser ut av vinduet i dag føle en det e langt uti september/oktober....grått og trist! På mandag og tirsdag var det studiestart på Hia med Postgirobygget og Trang fødsel! Begge konsertane va GALKJEKKE! Det va faktisk en ganske så god start på MITT SISTE STUDIEÅR!
Nei, nå får eg komma meg i hakk sånn at eg rekke min første forelesning!
Håper alle får en flott høst!
Tudelu!

3 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

vi må leik snart!

11:40 AM  
Blogger Anne Liv said...

Ja det MÅ me :)

1:14 AM  
Blogger Solveig said...

Hei du! Kusina til Filip her.. Plutselig var jeg bare inne på bloggen din:)

Må bare si at du holdt den beste forlover-talen jeg noen gang har hørt!! Og jeg har vært i syyyyyykt mange bryllup! Du har vært og er ei helt fantastisk venninne for Silje og Filip:) Og det med den boka du hadde laget til henne.. Maaaan... I say no more... Hehe! Ha en nydelig dag og et grisegodt år!

Solveig

7:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home