Name:
Location: Kr.sand

Monday, May 14, 2007

I kveld var det duket for avslutning for lovsangsteamet, det var en koselig og avslappende kveld hos Kenneth som endte i TOTAL latterkrampe når me oppdaga dette programmet på macen te Kenneth!
FANTASTISK e det einaste ordet eg kan sei!

Se Andreas midt på bilde!

Ja, det e Andreas sitt øye i midten, men sjekk sveisen te Merete:)

Hehe Stine! "Jeg er "gutten" som ruler den forbaska gata..."

Ufo Stine????


Sid i Istid?








TUSEN TAKK FOR EN TOPPERS KVELD, LOVSANGSTEAM! Kem viste me konne ha det så kjekt med en mac?????

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HAHAHAHA!!! Eg må le liga masse igjen! :-) For et latterkick!

9:41 AM  
Blogger Merete said...

Fantastisk! Eg kan ikkje sei någe aent enn: Fantastisk!!
Lenge siden eg har ledd så mye, altså!!

3:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home