Name:
Location: Kr.sand

Thursday, December 06, 2007

Refleks!!!!
Refleks e noge eg sjøl isje likte å gå med når eg va liten, eg følte meg dum å teit med det og det har gjort te at eg kanskje isje har vært den som har brukt refleks mest her i livet, men innser mer for hvert år at Refleks er viktig!
Eg syns det e veldig viktig at me alle benytte oss av refleks når me ska ut på kvelden....eller morningen fordi for min del som bilist har ingen mulighet te å se dokke uten!!!
Det er skikkelig ekkelt å kjøre for man ser ikke om det er noen som skal over gangfeltet når man kjører. Det kan sette deres liv i fare, men tenk også på hvilke konsekvenser det kan gi en bilist dersom man skulle være så uheldig å bli påkjørt eller kjøre på!!!!
Så min mening er at Alle må bruke refleks! dermed basta!
Ha en flott dag!

1 Comments:

Blogger Andrejazz said...

Kunne ikke vært mer enig!
Helt umulig å se fotgjengere i dette vintermørket...

11:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home