Name:
Location: Kr.sand

Thursday, November 16, 2006

Eg sitte her å prøve å tenke ut ting å skrive om på denne bloggen, men ordå komme liksom isje heilt fram i dag. På en høstdag som denne har det lett for å bli at en tenke litt mer på de tingå som kanskje isje e så kjekt i plassen for å se det positive i livet. Men eg har så sykt mye å ver takknemlig for! Eg har en god familie heima og nogen fantastiske tantunger. Eg har en Himmelsk Far som bare ønske meg alt godt. Eg har venner som e utrolige og som eg e så vannvittig gla i! Eg får lov te å ver med i et herlig lovsangsteam på Salem! Eg har tak over hode og mat på bordet. Der e så mye bra i livet, men allikevel kan det fort bli overskygget av byrdene som ligger på skuldrene kanskje spesielt nå på høsten.
Matt. 11:28. "Kom til meg, alle som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile."
Hvorfor skal det være så vanskelig å legge byrdene mine over på Ham?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home