Name:
Location: Kr.sand

Sunday, February 25, 2007






Det snør, det snør tidelibom, det er det det gjør tidelibom, nå snør det mye mer en før, tidelibom og hutte meg tu!


Disse bildene er nok ikke så bra i forhold te ganske mange andre bilder i forbindelse med "snøværet på sørlandet", men det e sånn det ser ut, ut i fra vinduet i stua. I dag ble det til og med ikke møte i Salem på grunn av snøværet. Eg må innrømma at eg syns det e litt kjekt å få oppleve dette her og. Men sikkert litt mer kjipt for de som e eiere av de to bilene som er parkert utenfor som ble heftig skrapt opp av brøytebilen på lørdag....gla for at eg fekk flytta min bil takket være masse hjelp av Camilla & Terje! TUSEN TAKK FOR HJELPEN!

Vel nå har de fleste vinterferie så GOD FERIE te dokke! Ellers vil og sei te Line og Andreas og ellers alle som har reist te Kina i dag......GOD TUR og hb det blir en flott tur!

Nyt snøen og ferie! Tudelibom!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

e au e med på at dette været e morsomt å oppleve:)siljemor

5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

hei du
åssen e formen??
klem silje

2:02 PM  
Blogger patrick said...

endelig noen som begynte innlegget sitt med snø-sangen til ole brum??
Håper du også overlever dette kaoset denne byen klarer å skape på en god uke.. :)

2:55 PM  
Blogger Merete said...

Glede meg te å treffa deg igjen, Anne Liv!
Klem

5:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Herligt vær!

Give me some of that!

Her regne det som vanlig :)

klem fra Helen

2:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home