Name:
Location: Kr.sand

Sunday, February 17, 2008

BINGO!!!!!
I går va eg for første gang i mitt liv inne på bingo i byen! Me kom inn midt i et spill, mobilen måtte være på lydløs og me kunne isje snakke. det eneste du hørte var ei dame som sa: "Birger 5" "Olaug 73"
Me satte oss ned og venta og prøvde å bli kjent spillereglene.
NYTT SPILL: Me fekk oss brett og nå skulle me spille "Kvikkis" og dette spille skulle gå fort. Og det gjekk fort i forhold til alle de andre rundene. Eg kryssa ut på tall og fekk håpet opp hver gang om at nå kunne eg vinne for eg hadde bare et eller to tall igjen, men då ringte noen med klokka og dermed vant eg ingenting!
Me spilte noen runder til uten hell, men det var en morsom opplevelse!
BINGO!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

anne liv e bingodronninga;)

4:58 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home