Name:
Location: Kr.sand

Monday, February 04, 2008

Hei hei hei hei hei! Tenkte at nå kunne jeg skrive et nytt innlegg, ikke det at jeg vet så veldig mye hva jeg skal skrive, men jeg kan si at jeg har det ganske bra for tiden, gleder meg så utrolig mye til å reise, men må begynne å tenke på noen ting til den reisen f.eks.

hvilket flyselskap skal jeg reise med?

hvilken forsikring skal jeg ha?

MÅ LÆRE MEG SPRÅKET:)

Må ordne vaksiner og sjekke ut i forhold til visum!


Men dette e jo bare greie ting så dette går nok strålende :)


Så livet e bra!!!! Tudelu!

3 Comments:

Blogger AK said...

Reis med KLM, di har den mest geniale rutå. Du bytte fly i Amsterdam, så drar du te Bonaire (ligge i Karibien) der du bare går ut av flyet og så inn i det samma ein time ittepå. Så e neste landing i Guayaquil =)

1:58 PM  
Blogger Anne Liv said...

:) takk for tipset! eg ska sjekke det ut:) vet og om at misjonsalliansen som eg ska reisa med har en god deal med et selskap, men eg har hørt veldig mye bra om KLM så det e absolutt under vurdering, eneste e Amstardam e så skummel....galstor flyplass:) Håper du har det fint forresten Ann Kristin, syns ikkje du ska slutte å blogge:)

2:20 PM  
Blogger Andrejazz said...

Reis med det som blir billigst. Det er mitt råd. Min opplevelse er at det sjelden er særlig merkbar forskjell på ulike flyselskap når det gjelder service, men at det ofte er stor forskjell på pris... Når det gjelder flyruta, så vil du nok uansett (i ettertid) si at det var vært bryet å reise innom f.eks Amsterdam (eller en annen skummel flyplass) dersom du sparte 2000,- på det...
sant? ;-)

Dette blogg-innlegget var forresten digg å lese, Anne Liv. :-)
Snakkes i mårå.

7:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home