Name:
Location: Kr.sand

Thursday, April 24, 2008

PS, I LOVE YOU!
Denne filmen reiste jeg, Line og Camilla på i går. Jeg gledet meg til godtid på kino og en god jentefilm, men tiden ble ikke så behagelig på mange måter. Filmen var bra og jeg likte den, men jeg tror ikke det er laget tristere film. Vi satt alle tre og gråt ca. hele filmen på vel to timer. Jeg var en periode på god vei til hulking....noe som er greit når man sitter hjemme alene og ser film, men ikke på kino. Det ble så mye for meg at fra midten av filmen og ut satt jeg å tenkte på hvordan jeg skulle komme meg ut uten at noen skulle se ansiktet mitt.....jeg var nemlig knall rød og ingen sminke igjen og hodet dunket også noe voldsomt.
Jeg likte filmen og vil nok se den igjen, men da må jeg være i grinehumør for å si det sånn.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

man kommer automatisk i grinehumør av å se den filmen.. .;) Mamma GREIN så tårene trillet og... Meg eg derimot (så barsk som eg e...eh..) klarte å holde tårene inn i hjarteroten.. MEN BRA film...;) Miss u by the way ...

4:32 AM  
Blogger Anne Liv said...

I miss you to!!!!

6:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

va an verre enn Ladder 49?;)

1:18 AM  
Blogger Anne Liv said...

hahaha ja Anne, det va den! Så du må kanskje se den på dvd:)

4:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home