Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, March 04, 2008

Halloisen!

Nå sitte eg heima i Sandnes og det e digg. Her snør det, ikkje mye, men det snør. Eg for min del blei veldig gla i våren som begynte å spire frem i Kr.sand, men men eg ska jo ha sommer frem til jul så eg ska ikkje klage for litt snø:)

Ellers fekk eg i dag sommerjobb på Klepp. Skal jobbe med psykisk utviklingshemmede, noe som eg trur blir veldig spennende og utfordrende, men absolutt lærerikt.

For tiden går det mye i å finne sanger......."Hva jeg leter etter sanger til?" JO. NÅ SKAL DU HØRE:) I forbindelse med at jeg skal til Ecuador så tenkte jeg at jeg skulle holde en KONSERT til inntekt for min tur:) Dermed må alle som er i GANDDAL, SANDNES området LØRDAG DEN 21 JUNI KOMME PÅ SALEM GANDDAL!!!
Det vil være fult band og en salig blanding av sanger og det kommer til å bli dødsgøy:)

2 Comments:

Blogger Andrejazz said...

skulle så sykt ønske jeg kunne komme... Spiller i bryllup på østlandet.
Kan du ikke ta en konsert i kristiansand også? Eller i det minste en liten dacapo for oss i teamet? :-)

2:25 PM  
Blogger Anne Liv said...

hehe :) Eg har vurdert det og det hadde vært utrolig kjekt, men innser at då blir det så veldig travelt i innspurten både av mitt opphold i Kr.sand, men også eksamensperioden, så eg valgte å ikkje ha i Kr.sand selv om det hadde vært så ubeskrivelig kjekt:)Må du ha en superflott uke og hils din kjære:)

12:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home