Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, December 17, 2008

Mi ultima dia en Ecuador!
Naa sitter jeg her paa Casa og slapper av de siste timene jeg har igjen i Ecuador. Kofferten er starks ferdig lukket og inneholder mange gode minner fra en innholdsrik tid her nede.
Jeg hater avskjeder alle som kjenner meg, kanskje bare litt til og med vet at avskjeder er kanskje noe av det jeg er daarligest paa og dermed er ikke dette egentlig en goy dag for meg. Jeg har faatt mange gode venner her nede og det aa ikke vite om jeg kommer til aa faa sett dem igjen eller ei er ikke noe goy i det hele tatt!
Tiden her har vaert mye, men mest av alt fantastisk! Jeg har laert mye om meg selv og om hvor store forskjeller det er paa saa mange ting. Jeg har blitt ordentlig glad i Ecuador og det er et land som for alltid vil vaere i mitt corazon!:) Paa mange maater er Ecuador mitt andre hjem!
Jeg er utrolig takknemlig for den tiden jeg har faatt vaere her! Takk til alle misjonaerer, volontorer og venner i dette land!
I gaar ble jeg 25 aar!!!!!! Eller som Gloria ville sagt, "bare 5 aar igjen til 30" :) Jeg hadde en fin dag, men det kom ikke saa veldig bursdagsfolelse fordi det var saa veldig varmt her, men dagen var absolutt fin! Tusen takk for alle gratulasjonene! De betyr mye naar jeg er borte fra dere mine naerme paa en bursdag!
Naa er det ikke lenge igjen til jeg gaar paa Norsk jord. Jeg kommer til Oslo 23:30 torsdag 18. og er paa Sola fredag 19 Kl. 12:15!
Gleder meg til aa se dere alle igjen!
Stor klem for siste gang fra Ecuador!......Snufs!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei vennen! Jeg prøvde å sende deg melding på bursdagen din, men hadde ikke equador-nummeret ditt, så jeg sendte til det norske i tilfelle du hadde kommet hjem. Det så jeg nå at du ikke hadde, så meldingen kom vel ikke fram.
Derfor vil jeg benytte anledningen nå mens jeg er på internett her i afrika, til å gratulere deg så utrolig mye med 25-års dagen litt på etterskudd!! Godt å høre at du fikk feira deg litt der nede, og jeg tipper det blir feiring når du kommer hjem også. Jeg får feire deg når jeg kommer hjem i januar. Foreløpig er det tanzaniansk jul og nyttår som står på programmet de nærmeste ukene :)

Kjenner jeg gleder meg masse til å se deg igjen, Anne Liv! Vi har så mye å snakke om! Håper det ikke drøyer lenge utpå året før du tar deg en sørlandstur. Da må vi få til å treffes!

Skal hilse masse fra Andreas også!

Vi snakkes i 2009, vennen!

Gla i deg!

Merete

9:31 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home