Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, February 24, 2009

I det siste har jeg tenkt veldig mye på en spesiel person som har satt sine spor i mitt liv, denne personen har til og med fått meg til å gråte meg i søvn flere netter.

Denne personen er Angelito! Han er en av elevene mine i klassen på Centre Creer. Han ble liksom min gutt, han var blid og glad og han ville så gjerne klare ting selv. Han er en fantastisk gutt å jeg savner ham så meget! Den siste dagen min på skolen satte sine dype spor i meg, da jeg måtte ta Angel på fanget mitt å vi begge hulkegråt fordi det jeg skulle dra.

Han er en fantastisk gutt å jeg håper virkelig at livet blir bra for denne herlige gutten!

1 Comments:

Blogger Ingvild said...

Du e heldige som har fått di opplevelsane, Anne Liv! Eg får så enormt lyst te å reisa te et sånt land å jobba som lærer i skolen. Ska se at eg ikkje gjør det ein gang :) Å sjøl om d kan ver litt trist, så e d jo heilt fantastisk at mennesker kan setta så dype spor i oss..d e viktikt å ta vare på, for det e dyrebart! :)

7:11 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home