Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, April 28, 2009

Hei igjen!
Det ble litt venting nå også gitt....begynner å bli litt slapp på denne bloggen så unnskyld!
I det siste har jeg opplevd noe eg aldri har opplevd før og det e at for første gang i mitt liv e eg sykemeldt. Skulle hente noe for en kunde på lageret, hylla var litt for høy, men eg sko klare selv så det førte til strekk nede i korsryggen og en sykemelding på en uke, ikke lov å løfte, ikke behagelig å sitte, det eg får lov til er enten gå eller ligge. Blir litt kjedelig i lengden og det å ha med mor te å handle for meg i butikken der hun bærer poser løfter og alt og eg bare står der....lure litt på da ka alle de andre kundene tenker!
Uansett på denne uken har eg gått litt tur i området her (siden eg sliter med å kjøre bil) og da har eg fått meg en ny venn....denne gjør meg gla bare ved å se den å få litt oppmerksomhet fra den, det er nemlig en hest borti veien her som sikkert er litt ensom og kommer fort bort til meg når jeg går forbi. Det er den kjekkeste stunden på hele turen :)
Ellers hadde jeg planlagt en tur til Kr.sand denne helga noe som jeg med tungt hjerte må avlyse, må konsentrere meg på å bli helt god igjen slik at eg kan komme meg ut i jobb igjen.
Takk for at dere fortsatt henger med :)

9 Comments:

Blogger stines gullfine said...

God bedring anne liv. kanskje det kan hjelpe å se vår søte lea? du e velkommen på besøk når du klarer det! klem stine og lea

9:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

god bedring fra silje også!!
yeah!!oppdatering!

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

og camilla..

3:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

er du fin i formen nå??

3:38 AM  
Blogger Anne Liv said...

Trodde det, men den gang ei.....ble sykemeldt på nytt i dag etter to dager i jobb :(

12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Så kjipt, men da har du jo god tid til å oppdatere.Men merker jo at du ikke bruker tiden på d..hehe!

1:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

du har ikke planer om å gi oss noe oppmerksomhet, eller?

4:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

slutter snart å sjekke denne bloggen...

1:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

kom igjen kom igjen kom igjen!!!

2:05 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home