Name:
Location: Kr.sand

Monday, November 20, 2006



Noen ting som gjør meg gla

- Gud! Han e kjærlig, God og rett og slett FANTASTISK!
- Familien min! Eg har mor, far, 3 brødre, 3 svigerinner og 9 tantebarn! Eg har blitt velsigna!
- Venner! Eg e så utrolig heldig! Eg e uffattelig GLA I DOKKE!
- Lovsangsteamet! (de e mine venner de og altså) men det e så fantastisk å ver med dokke! om eg komme på øvelse sur, lei, trøtt eller noge annet så uansett så går eg fra øvelsen gla! Dokke e en rikelig velsignelse og betyr mye for meg!
- Været! Når det e frost og sola skinner e dagen topp, men eg må og innrømme at på en regnfull dag som denne e det ganske så befriendes å gå tur og tillate seg å bli gjennomvåt. Det e digg, så komme inn ta en varm dusj, ta på seg daffeklær, tenne lys og drikke kakao. Då e livet herlig! :)
- Salem! Eg har gjennom denne høsten lert å sette mer og mer pris på menigheten min. Det e en fantastisk plass og eg ser frem te kver søndag.
- Ut å brenne bål! Eg blir akkurat som en liten unge, det e deilig :)
- Få lov til å synge! Det e utfordrende, men og så utrolig kjekt når enn får det te!
- Ver ferdig med eksamen! Den herlige følelsen av at nå kan eg faktisk slappa av!
Eg føle at eg har glemt mange ting nå! men dette e i alle fall noge av det som gjer meg gla! Ka gjer deg gla?

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Å eg e glae i deg! :) Glede meg t å se deg i julaferien! :)Bjynne å bli lenge siden nå!
Knib*

2:29 PM  
Blogger Andrejazz said...

Det var et herlig hoppebilde!!
Jeg fikk utrolig lyst til å ta et sånnt hoppebilde! hehe...
Jeg utfordrer herved alle som leser dette til å ta et hoppebilde og poste det på bloggen sin. :-)

Når det gjelder hva jeg er takknemlig for så tror jeg det får bli en egen post i min egen blogg.... :-)

2:40 PM  
Blogger Anne Liv said...

Eg glede meg masse te å se deg og Jofrid, og eg e veldig gla i deg og :)
Andreas: gla for å være til inspirasjon til hvilke bilder du vil ta, eg kan komma å knipsa, mens du hoppe :)

3:14 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

DU gjør mæ Glad Anne liv.ALLTID!!!

4:06 PM  
Blogger Kenneth said...

lovsangsteame jer alle gla!! d e fantastisk... når d jelle den der itte eksamensgladheten, så e d ei stunn t an komme.... har 4 stykk å se fram t...

6:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Savne deg Anne Liv! Du e en goass :) Kjempe gla i deg :)

12:06 PM  
Blogger Lill Therese said...

I dag er en bra dag!! :D

3:23 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home