Name:
Location: Kr.sand

Friday, December 15, 2006



I mårå....den 16.desember blir eg 23 år!
Nå glede eg meg, i kveld komme det folk hit for å spise kake, cookies, is og Saft. I mårå har eg bursdag og ska tar turen heim te mor og far! Bilturen heim ser eg fram te for då ska eg nemlig få reise med Stine Berg, det blir skikkelig jentetur:)! Eg glede meg. Kjenne på det at nå ska det bli digg å komma heim, har isje vore heima på to mnd. så det ska bli godt å se alle igjen! Nå e det Jul! I am happy!
Alle e som sagt velkomne hit i kveld! Tror det blir gøy gøy gøy :)

5 Comments:

Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

æg kjæmeeeee

7:41 AM  
Blogger Andrejazz said...

I'll be there tuuuuuu!

7:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

e var der og det var veldig koselig:)
gratulerer med dagen om 42 minutter anne liv!!

beklager feilen....
glad i deg!

2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

43 MIN..

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

HEHE NEI!!
42 MIN NÅ...

2:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home