Name:
Location: Kr.sand

Monday, November 27, 2006

Halloen!

De siste dagene har isje nettet funka i leiligheten nogen som fort blir litt frustrendes. Det e merkelig kor fort enn kan bli avhengig av slike materalistiske ting. Noge drid og egentlig.
Men ellers går livet sin vante gang. Eksamen begynne å nærma seg, den første e om halv annen uke så dette blir spennende! Så då vil eg bare bruke anledningen te å ønske alle som leser dette LYKKE TE MED EKSAMENSLESING OG EKSAMEN!
Ja, eg trur isje eg ska sei så mye mer! Ha det fint...till we meet again!
Tudelu!

3 Comments:

Blogger Andrejazz said...

kaudervelsk (ty. Kauderwelsch, av Kauderer, kremmer, og welsch, romansk, italiensk), eg. kremmerspråk, dvs. oppr. slikt gebrokkent språk som de omvandrende it. kremmere snakket; herav uforståelig språk, kråkemål.

Lenge leve alias.

1:22 PM  
Blogger Anne Liv said...

hahahaha eg må le! Dritbra! Lenge leve ALias ja :)

2:56 PM  
Blogger Anne Liv said...

Eh...trur eg og må gje deg kredit for at faktisk fant ut av ka det betydde! Bra jobba! Tommel opp !

3:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home