Name:
Location: Kr.sand

Thursday, November 30, 2006


Eksamenslesning!

Ja nå sitte eg her heima å lese så godt eg kan. Det å sitte å lese etikk danne mange tanker. Ka ska en gjer i den og den situasjonen? Kossen ska eg håndtere dette arbeidet? å vite at eg tar de rette valgå? I går klarte eg te om med bli skikkelig provosert og sint når eg leste om sosialdarwinismen som stod for at det var best at de svake i samfunnet led sin nød for å få flest mulig uttryddet. E DET MULIG????
Ja det vekke opp mange ting i meg som du skjønner:)

Ellers så e nettet tebage, kanskje isje det beste tidspunktet....midt i eksamenslesingen:) men det e godt å ha det tebage!

I dag e det og siste dag i november! Det e 25 dager igjen til julaften og der ska skje ganske mye før den tiden! Det blir en spennende tid!

Ha det fint alle sammen! og fortsatt lykke te med eksamen!
Byebye!

3 Comments:

Blogger betha said...

kjære kjære kjære anne liv!
du må ha masse masse masse lykke te me eksamen!! :)
hmm.. eg e for tidå fæn av gjentakelser av ord ser det ut som...

kjempe KJEMPE ;) klem fra meg!!!

5:25 AM  
Blogger Anne Liv said...

Takk Takk Takk Elisabeth! Du e bra!
Har tenkt mye på deg! Stor Klem fra Anne Liv

5:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

e å vil ønske deg lykke til snuppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
you can do it!!
silje pilje vanilje

5:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home