Name:
Location: Kr.sand

Friday, December 15, 2006






Takknemlig!

Eg sidde her og burde egentlig lagt meg i å med at eg ska kjøra heim i mårå tidlig, men eg må få sagt nogen ord te for eg sitte her me en så stor takknemlighet. I kveld hadde eg selskap og der kom masse folk, de tok seg tid av sin dyrebare tid te å komme å ferie i lag med meg! Eg e så utrolig heldig som har dokke som venner! Eg trur faktisk isje eg ane kor heldig eg e! Dokke gjer meg så utrolig gla! Takk for at dokke va med å gjorde denne kvelden så bra!


6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det var så koselig hos deg å:)
du e bra og gjør meg glad:)
gratulerer masse med dagen!!

3:43 AM  
Blogger Stine said...

haha... utroooolig fint bilde av meg og andreas..haha...!
takk for bilturen i dag! kjempekoselig å prate med dæ,min venn!!!

6:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ååååhhh....eg ville vært der!!
Kan eg komme neste år??
God tur heim...og GOD JUL!

1:47 PM  
Blogger Anne Liv said...

Selvfølgelig e du velkommen neste år Ingvild! Det blir kjekt! Tusen takk for meldingen forresten, eg blei utrolig gla! Ha en super flott jul! Stor Klem!

4:40 PM  
Blogger Lill Therese said...

Gleder meg såå til vi sees igjen, Anne Liv!! Det blir kongebra!!!
Takk for en hyggelig kveld hos deg fredag! Koselige bilder!

8:44 AM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

Takk for Æ fikk kom å ha det så bra med dæ og hos dæ! va en veldig kjekk fest Anne Liv, æ storkost mæ... Sjøl om æ sjer helt fjern ut på bildet og spist altfor my snop..:)

1:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home