Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, December 19, 2006

Vel heima!

Ja, nå sidde eg her heima og tenkte at eg får gje en liten lyd fra meg! På mandag begynte eg igjen å jobba på gode Åseheimen, jada 06.45 satt eg klar på vaktrommet te å ta i mot rapport. Dagen gjekk egentlig veldig fint i forhold te at eg faktisk grudde meg en god del. I dag derimot sov eg lenge :) Reiste te Sandnes med mor og koste meg. Nå har eg såde og mekka samen nogen småting i julegaver te mine kjære tantebarn som eg endelig har fått truffet igjen! De e fantastiske og det e godt å ver med de igjen! Ellers må eg ønska dokke alle en riktig god jul og håper at julefølelsen kommer selv om det regner og blåser som bare det ute! KOS DOKKE!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

halla snuppa
godt å høre at du koser deg hjemme
om to dager reiser jeg hjem og det gleder jeg meg til:)
skal bli digg
fått kjøpt gave til filip i dag:)
HIHI
kos deg videre
hils familie og kjente
love u
ha en fantastisk jul
du e knallers
love u igjen

1:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home