Name:
Location: Kr.sand

Friday, March 09, 2007

Tenkte det var på tide med en oppdatering nå, eg har vore og e heima på "ferie" og det har vore deilig, eg har fått slapt av og vore masse med familien. Dette har blant annet skjedd:
- Eg har kjøpt kjole te når eg ska ver forlover for Silje :)
- Sølvi (min tantunge) har fått seg type.....og eg hadde sjangsen to gonge å helsa på an, men eg feiga ut så han har eg enda isje fått helst på!
- Eg har såde barnavakt!
- Eg har spelt MASSE domino med mor...FANTASTISK!
- Eg har vore på stranda.
- Eg har stått på hjemmeeksamen:)
- Eg har isje begynt å lesa den bokå som eg hadde planlagt...spelte heller domino:)
- Eg ska på jentekveld hos min svigerinde og barna i kveld.
- Eg ska i utdrikkningslag.
- Eg må pakka.

Jada, eg har det ganske fint! Men eg glede meg og te å komma tebage te Kr.sand! Ønske alle ei gode helg så snakkes me PLUTSELIG!

3 Comments:

Blogger Stine said...

vi savna dæ på øvelsen på mandg.
skal du være med å synge på søndag? håper det! !
høres ut som en deilig og koselig uke du har hatt!
gla i dæ!

2:08 AM  
Blogger Anne Liv said...

Hei hei Stine, nei eg rekke desverre isje søndagen, skulle gjerne vært der med dere, men men! Dere får synge litt ekstra siden eg isje e der :) Glede meg te å henga med dokke igjen! Kos deg videre! Gla i deg og! Klem

4:14 AM  
Blogger Merete said...

Du e herved bloggetikka!

Gå til min blogg for merr info.

"Tikken!" ;)

4:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home