Name:
Location: Kr.sand

Friday, March 09, 2007

Der blei eg tikt eg og.....

Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Seks ting å vite om Anne Liv:

1. Eg e hekta på Home and away, e det noge eg må få med meg så e det home and away ti over halv fire på tv2.

2. Eg har en tendens te ganske ofte få latterkrampe når eg e på do......isje spør meg kaffor!???

3. Eg brukte to og en halv time ned en bakke i Hemsedal første gang eg va der, ergo e isje så galgla i å stå/gå på ski.

4. Eg digge når eg kan ver med å hjelpa far og mine tre brødre med å gjer ting som f.eks. fikse bil, snekre og sånne ting som eg egentlig isje kan, men eg e liksom med i gjengen :) Rett og slett bli skitten på fingrene:)

5. Som liten va en av mine favoritt ting å gjer å ta opp på kassett når eg sjøl sang......(har fått nogen gode latterstunder i ettertid med å lytte på de tapene for å si det sånn!)

6. Eg e utrolig gla i å "irritere" andre med tikken sånn i live liksom isje bloggentikken, men i virkeligheten, eg e nok fortsatt en liten unge.


Eg tikke: Ingrid Boge, Kristin Nordvoll, Ann Helen Helland, Stine Berg, Martin Nøstrud og Elisabeth Bjørkhaug!

2 Comments:

Blogger Line said...

eg må sei det at blogging e en braa sport! her komme eg øve gamle kjente støtt og stadig! Heeia Anne Liv!:D kossen har du det for tiden? Veldig veldig lenge siden:)
E kristiansand en fin by å bo i??

Kjeempeklem fra Linee:D

7:19 PM  
Blogger Anne Liv said...

LLLLIIINNNNEEEE!!!! å så utrolig kjekt, nå blei eg gla! Det e lenge siden eg har truffe deg! Går det fint? Eg har det fint og Kr.sand e en heilt fantastisk by å bo i!
Kos deg masse!
STOR klem fra Anne Liv

1:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home