Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, March 13, 2007

Musikk!
Jeg elsker musikk, de fleste sjangrer. Etter å på en måte ha lagt musikken litt på hylla, merket jeg at noe av gnisten for musikken forsvant litt sakte men sikkert, men nå har jeg oppdaget musikken igjen på et helt annet plan som er utrolig fantastisk! Jeg har de siste dagene kunnet sette meg ned og virkelig lytte til musikken, leve meg inn i det og bare være i en helt annen verden. Det er bare fantastisk og ta til seg teksten, tenke over og faktisk prøve å leve etter noen av tekstene.
Musikken beroliger.
Musikken gleder.
Musikken trøster.
Musikken forsterker.
Musikken er bare.
Musikk er rett og slett bare FANTASTISK!
Takk gode Gud for at du skapte musikken!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei ALK

Har du forslag te gode cder. Har lyst på ein nye ser du :)

Helen

10:36 AM  
Blogger Anne Liv said...

hmmm gode cd er. Den nye til Norah Jones e veldig bra og avslappende. John Mayer har mange sanger som gir meg godt humør. hmmm Brian Littrell har gitt ut solo som er veldig bra ellers Kristin Asbjørnsen, Thomas Dybdhal....ja eg vet isje heilt, men alle disse e veldig bra! Ha det flott videre Helen!

12:01 PM  
Blogger Anne Liv said...

Okei, der e så mange bra cd er at det egentlig e vanskelig å dra ut nogen, de som eg har nevnt e veldig bra, men hvis du heller sier hva du er ute etter så kan eg kanskje hjelpa deg mer!

2:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home