Name:
Location: Kr.sand

Saturday, April 26, 2008

Eg har oppdaga noge nytt!!!
I går kveld hadde eg kjempekoselig jentekveld med Elise, hu ringte meg tidligere på dagen og sa at nå hadde hu kjøpt "Eventyr i New York"....(Ja, eg elske jentefilma, trenge ikkje skjula det:)) Eg hadde ikkje fått sett den når den gjekk på kino så eg gleda meg masse og eg LIKTE FILMEN! Spesielt ekornet pip...for de som har sett den, det va bare heilt fantastisk!
Uansett....der va en dansescene på et ball og den sangen likte eg så godt at når eg kom heim måtte eg undersøke dette nærmere. Han som sang heter Jon Mclaughlin og eg falt pladask for hans musikk. Han e fortsatt så fersk at musikken ikkje har komt te Norge, men eg hb den komme snart. Her e to av sangene hans:
(Vet ikkje kossen eg får opp filmen her så eg legge bare ut adressen:))
Enjoy

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

e d:)

4:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home