Name:
Location: Kr.sand

Sunday, August 03, 2008

Grillparty og avskjed heima!
Jofrid
Meg
Kristina
Mona
Anne

Nå e det bare 10 dager til avreise!!!! Det e heilt sprøtt, skjønner egentlig ikkje at eg faktisk reise om nogen få dager!
Eg har hatt en flott tur til Kr.sand hvor eg fekk med meg 1 års bryllups dag til Silje & Filip og en herlig dag med soling og masse bading sammen med Line, Camilla og Maggie. Syns det var veldig dumt at eg ikkje fekk sagt hade til flere, men eg e veldig gla i dere alle og kommer til å savne dere masse i Ecuador!

Ellers e eg nå ferdig å jobbe så nå er det ferie som startet med møte på UL i kongeparken både fredag og lørdag. Morro!
Vel, regner med det kommer noen flere innslag snart:)
Kos dere resten av sommeren!



1 Comments:

Blogger Lill Therese said...

Jeg er glad i deg ååå!!! :) :) :) Følger spent med på bloggen din!
Lykke til! Du er så BRA!!

8:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home