Name:
Location: Kr.sand

Thursday, May 22, 2008

I dag va det Juss eksamen som stod for tur, eg satt ganske spent på rommet å venta på at klokka sko bli 09:00. Litt nervøs for alle de andre juss eksamnene har eg tatt litt for lett på så hvordan ble denne??? Oppgaven ble utdelt og eg tok meg god tid, litt stressa øve at det va fem spm som skulle drøftes på fire timer, men det gjekk fint, eg skreiv og skreiv, ja 11 sider, hadde veldig vondt i fingrene etterpå og eg gjekk ikkje før kvart på ett, noe som e ganske bra te å ver meg:) Så gjekk eg ut og tar min vanlige telefon til mor som eg alltid gjer etter en eksamen, så mens eg snakke med na innser eg.... EG E FERDIG MED TO EKSAMENER OG HAR BARE EN IGJEN!!!!!! Fytti for en befriende følelse!!!! I`m so happy!:)
Ha en super duper dag!!!! :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

good work anne liv! en eksamen igjen og du er en arbeids og velferdsforvalter:)
stolt a du:)
silje

10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

flott!

3:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home