Name:
Location: Kr.sand

Tuesday, May 13, 2008

Sommeren er rett rundt svingen og sola skinner som bare det allerde. Eksamen nærmer seg med stormskritt, men jeg er ikke disiplinert nok til å lese til de...noe som er UTROLIG DUMT!
Kjenner dette er et litt sentimentalt øyeblikk for meg, det begynner å gå mer og mer opp for meg at jeg skal reise fra Kr.sand om 1. mnd og om 3 mnd i dag sitter jeg på flyet til Ecuador. Jeg gleder meg sykt til å reise, men er og utrolig spent og klarer liksom ikke å forberede meg på det som møter meg der. Mye skal skje innen disse tre mndene. Først kommer den årlige tradisjonen med 16 mai konsert i Domkirka med Ansgar Gospelkor. Så er det 17 mai! Hipp hipp hurra. 2 eksamner, synge på øygospel, SISTE EKSAMEN 3 JUNI! Da er jeg en arbeids og velferdsforvalter :) ! Sound of happiness festival 5 - 8 juni! Flytte inn hos Silip og Filje:) Bryllup til Camilla & Terje:) KONSERT 21 JUNI på SALEM GANDDAL! Glede meg noge heilt sykt:) Så består resten av sommeren av jobbing, jobbing og litt mer jobbing:)
Jepp! Lykke til til alle som skal ha eksamen:) Og nyt litt av sola:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home