Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, April 30, 2008

Hvordan se bra ut naken?
I dagens samfunn er det så mye fokus på hvordan vi skal se ut og har du ikke det rette utseende må du legge deg under kniven, noe jeg personlig er DRITT LEI AV!!!!!
DERFOR elsker jeg dette programmet på tv norge "hvordan se bra ut naken" Der er det ikke noe om at du må få bort rynkene, fettsuge noen kilo på mage og lår og fikse tenner og alt mulig. Her er det bare rett og slett å bli glad i seg selv på nytt og få tilbake selvtilliten og være fornøyd med seg selv og den kroppen man faktisk har!
Mange sier at programlederen er litt rar, men jeg digger det! Og han kan det han gjør!
Jepp:) ha en flott dag!

4 Comments:

Blogger Lill Therese said...

Jaaaaaaa!!! Jeg digger å se det programmet! Det er faktisk bare sånn feel-good-greier! Helt topp! Gok (progr.lederen) er sær, bra og søt ;)

4:29 AM  
Blogger Stine said...

Heilt enig! Det er et sykt bra konsept!

3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

E D!!! Meg å Greta ser d kver uka!

1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tidig at d heter hvordan se bra ut naken, når egentlig de fokuserer på klærene:P....mye i hvertfall;) ... Eg liker det eg og...

9:06 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home