Name:
Location: Kr.sand

Friday, August 15, 2008

I`M IN ECUADOR!!!!!!
Hola hola!!!! Nå sitte eg ved bassengkanten på Casa Alliansa i Ecuador.
Grader: ca 30.
Ganske flotte plass å bu må eg sei. Eg ankom Ecuador i går 16:00 lokal tid - (Norsk tid ca. 23) og ble hentet av Jose. Han er mangeren her, men har sin siste arbeidsdag her i dag noe som de fleste syns er utrolig trist!
Ellers så deler jeg rom med to andre volontører, Anna og Gloria. Veldig koselige jenter. Vi er de eneste volontørene for øyeblikket så det er både fint, men og litt rart i forhold til at jeg er spent og gleder meg til å bli kjent med de andre volontørene også.
Reisen ned hit gikk ganske greit, men disse flyplassene er STORE!!!! Jeg var på: Gardermoen...ganske greit, Heathrow London.....GALSTOR!!!, Madrid.....ja den va ganske stor den og, måtte ta tog og alt mulig, så det ble noen ganger jeg fikk hetta, ble nervøs og ikke minst VARM, men alt i alt gikk det veldig fint og EG KLARTE DET HEILT SJØL:)
Så nå har eg hatt info møte og omvisning i tillegg til å tatt en spansktest som gikk skikkelig dårlig, ,men men håper språket kommer etterhvert!
Jepp det var alt for nå:) snakkes!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ÅÅÅ, d e godt å høre at ting gikk bra!Var ganske spent e au vettu ;)Gla i du!!
-milla-

12:19 PM  
Blogger Andrejazz said...

Vi følger med i spenning, Anne Liv!
Stå på!
Ta masse bilder! Skap mange minner!
Kos deg!
:-)

2:45 PM  
Blogger AK said...

LITT misunnelig på deg!!! =) Casa Alianza e heilt fantastisk! Kos deg masse masse masse, og hils det kjære landet mitt fra meg :)

5:36 PM  
Blogger Elise said...

Å, fantastisk å høre at du æ kommet vel frem! Kos dæ og lykke til! Skal definitivt følge med her ja! Gla i dæ! Klem

3:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

eg e såå stolte av deg..:)
Kniiiib fra Jofrid:)

5:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

I LOVE YOU

3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

e visste du ville klare dæ fint!!love u.
klem silje, ruben og filip

1:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home