Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, August 20, 2008

Me llamo Anne Liv!
Jepp der va spanskundervisningen i gang og eg e spent paa kossen fortsettelsen blir. Laerene min snakker minimalt minimalt med engelsk og eg snakke minimalt med spansk saa det er ganske interesat aa skulle prove aa laere et spraak gjennom noe enn ikke forstaar saa mye av, men et merkelig vis gaar det!
Saa mandag, onsdag og fredag har jeg vanlig undervisning.
Tirsdag og torsdag gramatikk!
Saa vet dere det!
Ellers vet jeg at det er veldig kjedelig aa lese en blogg uten bilder, men det har ikke vaert saa mye fotografering enda for aa si det saann saa det kommer etterhvert.
i gaar hadde Gloria hun ene volontoren fra Ecuador bursdag saa da var det fest med taco, kake....med tre forskjellige melketyper??? og GOKART kjoring! Galkjekt!!!
Har faatt vaert noen ganger paa et handlesenter og begynner aa finne mer ting aa ha paa skevaa enn syltetoy saa det er bra!
Jepp livet her er fint fortsatt og igjen veldig kjekt med alle som folger med!!!
Chao!!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

det er så bra å høre at du har det bra anne liv!!gla i deg. gleder meg til å følge med videre og lykke til med spansken!!
klem silje

2:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola amiga!
Como estas? Spansken komme t å gå meget bra:) Nå har meg å Jofrid fått ordna fly t Guayaquil:)

2:56 PM  
Blogger Anne Liv said...

AAA det va bra!!! Skal faa ordne adressen til dere slik at dere har paa flyet...er saa mye skjemaer som skal fylles ut osv saa det skal dere faa! Gleder meg til dere kommer!

5:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home