Name:
Location: Kr.sand

Sunday, August 17, 2008

Okei, vil holde dere litt oppdatert om mitt liv her i Ecuador. I går tok jeg, Anna og Gloria oss en tur til et kjøpesenter ikke langt her i fra, jeg ble overrasket over hvor fint det var og eg syns det va stort selv om eg fekk vite etterpå at nei, dette va ikkje så stort. Det var alt mulig der inne, kino, "lekepark for barn med alt slags mulig av dansemaskin, fotballspill, bilspill osv osv. Jeg klarte å vinne meg en liten løve bamse fordi jeg var så flink på hesteløp spillet:) og mange butikker.
Fant fort ut at sko er ganske billig her i forhold til i Norge og utvalget var stort for å si det sånn:)
Ellers i går kveld hadde de avskjedsfest for Jose`og en tradisjon de har her nede er at når noen har bursdag eller slutter blir de kastet uti bassenget, jeg og Anna gikk ned for å finne noe på dataen når de plutselig kom bærende på Jose og kastet ham i vannet. Den ene etter den andre ble tatt, de tullet mange ganger om at vi må ta volontørene, men jeg trudde ikke de kom til å ta oss.....før plutselig 4 - 5 menn kom mot oss og tok oss. Vi hadde ikke noe valg, uti med oss!
Folka her er helt fantastiske, de har et spesielt bånd og er bare helt herlige. De har så mye glede i seg og jeg blir utrolig glad av å se de og være med de, selv om jeg ikke forstår noe spansk!
Jepp, livet er bra selv om jetlagen fortsatt sitter i ved at jeg våkner enten 4 eller 6 av romling i magen og sult. men den forsvinner nok etter hvert:)
Kos dere og takk for alle kommentarene, utrolig koselig at så mange følger med på min reise:)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ååå glede meg t å komma på besøk!! hørtes jo skambra ut:) D va vitse at di heiv deg i bassenget:D
Kosa deg videre:)

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

herlig å høre at du har det bra anne liv!!!
fortsatt gla på du!
klem fra silje, ruben og filip

1:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Billige sko?? -Eg komme..!! ;)

1:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gøy å høre hvordan du har det vennen! Lykke til med alt! Er så glad på dine vegne!!!
Paul-Andre hilser
Love you baby!
Stor smask fra margrethe

2:27 AM  
Blogger Unknown said...

Hei SNUPP!

Rakk du å få med deg mld min før du dro? Hadde vært flink å skrevet det opp i kalenderen og alt. Og nå er du der! Jeg er så stolt ovar at du tok motet til deg- og ikke minst at du fiksa selve turen så bra! Det var det du styra mest med i mars da jeg var hos deg iallefall! Jeg er i gang med spl praksis på gastromedisin på Ullevål, og fremdeles skjer det ikke så mye der ( bare vært der to dager da...) jeg tror ikke jeg er tatt helt inn i varmen og betrodd de store hemlighetene enda. Men barselavdelingen i sommer var koselig. Når kommer du hjem? Kommer ikke på om det var frem til jul, eller et helt år? Eller stemmer ikke noe av det? Akkurat som du har lest litt spansk frem mot avreisen, må du huske å lese litt norsk mens du er der nede- ellers glemmer du alt og får ikke fortalt de spennende reisehistoriene dine til noen!
Øv deg på f.eks dette: J-E-G E-R G-L-A-D I D-E-G.
Maggie er i byen har jeg hørt rykter om, men jeg har ikke truffet henne enda- med kjæreste! Usj- så ekkelt (jealous..hmf!)Det skal nok bli stas å henge med henne også.
Spørsmålet er hvor du havner når du returnerer?
Ha det supert da, så lenge, og så holder du oss oppdatert her, så da er det jo bare opp til meg å holde meg oppdatert selv- ved å gå in å titte. Lykke til! Ragnhild

8:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nå har jeg added deg som link til den nye siden min!! Du er gode my darling.. MISS you already

8:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home