Name:
Location: Kr.sand

Wednesday, May 13, 2009

NNNNEEEEEIIIIII!!!! Hadde lagt nytt innlegg, men det ble slettet!!!!!! MØKK!

Nå nærmer 17 mai seg, det blir kjekt og skal nå få se tantebarna mine gå i tog igjen, noe eg ikkje har gjort på MMMMAAAANNNNGGGEeEEE år, samtidig som det blir rart å ikkje være i Kr.sand. Det har liksom blitt en tradisjon med 16 mai konsert, tog og grilling og raketter på 17. Men nå får eg starte nye tradisjoner.

Håper alle får en flott 17 mai! HIPP HIPP HURRA!!!!!!!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WOW, innlegg!!! Skal du ikke på jobb på 17.mai likevel?

11:35 PM  
Blogger Anne Liv said...

SYKEMELDT!!!!

4:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

hæ, er du sykemeldt?

5:52 AM  
Blogger stines gullfine said...

Åssen går det med dæ? Og hva gjør man her på 17.mai?

1:19 PM  
Blogger Anne Liv said...

Anonym, jepp eg e sykemeldt, har vært det nå i snart 3 uker! Ødela ryggen på jobb. Stine....nei ka gjer me her på 17 mai? Sjøl har eg ikkje vært her på 6 år å feiret så eg vet ikkje heilt.... Blir dere her? Skal dere på lovsangsfesten i misjonskirka i morgen?

1:43 AM  
Blogger stines gullfine said...

Ja, mi har planer om lovsangsfest imorra. e du med? Må se det litt med Lea, men planen e heilt klart å prøve på det! :)

1:53 PM  
Blogger Anne Liv said...

Obs! blei invitert vekk så eg kommer desverre ikke allikevel, men eg håper dere får en flott kveld!!!!!

2:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home