Name:
Location: Kr.sand

Saturday, December 23, 2006

GOD JUL!

Nå e det lille julaften. I dag ska eg pynte juletre :) rydde litt, se på film, kanskje lese litt rett og slett bare kosa meg dette blir deilig!
I går kveld va det bursdagsselskap hos Ane, hu har nå blitt 24 år! Det va utrolig koselig å se alle igjen! Eg koste meg masse!

I mårå e det julaften, eg glede meg sykt! me ska ver heile 14 stk her heima! Det blir kjekt! Også ska eg se tre nøtter te askepott, liga kjekt kvert år :) Og i lundehaugen på Gudstjeneste, eg glede meg, då ska blant annet Kjersti og Merete danse! Dette e tradisjon åååååå det blir så KJEKT! Kjenne på det at eg liksom isje får heilt uttrykt min glede, men eg har det bra og trur eg blir litt som en liten unge når det komme te jul, isje nødvendigvis på grunn av pakkane, men fordi det er en deilig høytid hvor Jesus kom til vår jord. Tenk så fantastisk det e!

Ja med det vil eg bare ønska alle en riktig god jul! God jul te deg og ANNE! :)
Håper dokke alle får en super duper jul! Gud e god! :)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Takk ska du ha, å i lige måde du=) Ikkje verst å få navnet lagt ut på nettet...

5:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

plutselig blei eg anonyn igjen...hehe=)

5:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

god jul anne panne liv!!
godt å høre at du koser deg:)
nå har jeg også sett 3 nøtter til askepott!!
kos deg med familie og venner!!
love u
klem fra silje

3:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

god jul anne panne liv!!
godt å høre at du koser deg:)
nå har jeg også sett 3 nøtter til askepott!!
kos deg med familie og venner!!
love u
klem fra silje

3:31 AM  
Blogger Anne Liv said...

Eg savne deg Silje! hb du får en super jul heima med familien! Kos deg masse og hils alle heima! Love u! Stor klem!

3:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home