Name:
Location: Kr.sand

Monday, December 25, 2006

Så enkelt og stille kom Gud til vår jord!

Dette va temaet på Gudstjenesten i går, det seie så møje i en liten setning! Ville bare få det med så kan du sjøl tenka på den setningen!

I går va det Julaften! Og dagen føyg av gårde. Me va som nevnt tidligere 14 stk, og alt skjedde så fort, plutselig va middagen (det deilige pinnekjøttet!) øve og riskremen stod på bordet.......eg fekk nøtta :) Så va pakkane og pakt opp på et blunk. Men det va en utrolig flott kveld, tusen takk for alle gaver eg fekk te de som lese dette!
Nå e det første juledag, mor og far e i kirka og eg sitte her......har nettopp stått opp, me ska få middagsgjester og eg ska på jobb. Så dagen blir fin den:)
Håper du får en fin fin dag og en fortsatt riktig god jul!
En klem i tanken deles ut til de som leser dette :)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jeg har fått like tøfler som de jeg gav til deg:) nå kan vi starte klubb:)
silje

4:24 PM  
Blogger Anne Liv said...

yeah! De e klistra fast på mine føtter! De e digg!!!! Så tusen hjertelig!
Savne deg!
Love ya! Klem

7:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

anne liv!!
tusen takk for helt fantastisk fin gave!
det har jeg ikke fått sagt!!
den kommer til å bli flittig brukt!!
nå nærmer det seg tur gitt!
jeg gleder meg masse og stresser jo litt med hva jeg må ha med og har jeg husket alt osv...men sånn e d jo bare!!
det blir helt kongebra!
glad i deg og savner deg også!
håper du har det bra fortsatt!!
klem silje

2:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei på du!
Og hei te deg og Silje, hvis du lese dette :)
Nå e eg klar for et nytt innlegg her.
Kan ikkje du legga ud någen bilder eller någe?
Det hadde våre så jillt! :)

3:22 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home