Name:
Location: Kr.sand

Saturday, January 06, 2007

And I`m back!!!

Godt nyttår igjen! Hb alle har hatt en super ferie og at det nye året har startet bra!

Eg har gått å tenkt på de siste dagene om dette med å våge, ta en sjanse, gjer noge, drite i om en kanskje drite seg ut! Både innenfor kristenlivet, nestekjærlighet og kjærlighet sånn...dokke fatte :) Det å ta en sjanse! I dag va eg hos bror min å såg ekstrem oppussing, (fantastisk program) der va der nogen som bare gjekk rundt å delte ut julemiddag te de som trengte det, tenk så lite men allikevel så mye! Eg kjenne at å se sånne ting gjer noge med meg, kaffor kan isje eg og gjer sånne ting????? Bare småting som kan bety så uffattlig møje! Det handle egentlig om å ta en sjanse....å våga å gjer noge! Trur det må bli mitt nyttårsforsett!

Neste vega ska eg tilbringe i Imi kirken i Stavanger på "Catch a fire" EG GLEDE MEG!!!!!!!
Glede meg te å treffa dokke i Kr.sand igjen og te dokke mine kjære venna her heima TUSEN TAKK for en virkelig flott ferie, eg har kost meg!

Tudelu!

7 Comments:

Blogger Andrejazz said...

jeje.
du er i stavanger nå.
tenkte jeg bare skulle minne deg på det...

12:04 PM  
Blogger Anne Liv said...

hehe ja det e eg! Eg har nettopp komt heim etter første dag på Imi og for en dag det har vært. Masse inntrykk og MYE å ta med videre og tenk dette e bare første dagen, der e fortsatt FIRE dager igjen! Dette e bare begynnelsen!

1:38 PM  
Blogger Stine said...

gleder meg til å høre alle detaljer fra denne uka!

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du vet kor du har meg når det gjelder ekstrem oppussing...og ekstrem makeover...hehe.. jaja!! Godt nyåttr til snuppa mi:)

6:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

noter som ein helt! Eg vil ha referat!!
Glede meg te å se deg igjen!!

9:17 AM  
Blogger Anne Liv said...

Eg har notert og notert Merete! Glede meg masse te å komma tebage nå, men eg kjenne på en sånn ekkel savne tebage te konferansen følelse, det e noge av det verste...eg vil at den følelsen ska forsvinne!!!!! Eg glede meg te å komma tebage, me må treffas!

9:22 AM  
Blogger Anne Liv said...

Dritt! Eg har igjen klart å få te sånn at eg isje komme inn på bloggen min! Mulig at eg må opprette ny blogg hvis eg isje får dette te, men men! Eg sitte nå i ei Iskald stova i Kr.sand. Har hatt det veldig fint heima og HELT FANTASTISK den sista vegå! Vår Gud e så stor og god og fantastisk og kjærlig! Eg merke at eg blir øvevelda øve hans kjærlighet! Glede meg masse te å treffa folk igjen! Det e jammen meg en mnd siden sist! Eg glede meg! Tudelu

1:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home