Name:
Location: Kr.sand

Sunday, August 31, 2008

Et lite livstegn fra Ecuador.
Det har naa gaatt en uke siden sist og vi har her gaatt fra aa vaere 4 volontorer totalt til aa vaere 12, saa denne uken har det skjedd mye. Overgangen fra aa vaere tre til ti i block C har vaert baade rar bra og veldig intens. Kjenner jeg begynner aa kjenne det paa kroppen at jeg hele tiden tenker paa spansken og naa er det plutselig ikke saa mange plasser aa gjemme seg vekk heller, men dette var jeg jo klar over for jeg dro saa det blir nok bedre etterhvert. Jeg skal absolutt ikke klage.
Ellers har uka gaatt i spansk undervisning, handling og tatt i mot de nye som har kommet. I kveld har vi hatt Greys anatomy kveld og sett to av episodene fra sesong 4 saa naa folger vi med slik det gaar i Norge:)
I gaar var jeg og noen av de andre volontorene med Lily hun ene spansklaeren her med i kirken hennes paa mote. Det var veldig kjekt og naar vi kom inn spilte de "History maker" bare paa spansk da saa det var noe kjent. Ellers forstod jeg lite av talen, men det var veldig kjekt aa vaere paa!

Jeg har det fint, men merker at jeg savner litt hjem akkurat naa, men dette kommer til aa bli kjempebra!

Ragnhild: Jeg fikk desverre ikke meldingen din som du hadde sendt til meg, men jeg skal vaere her til 17. desember:)

Haper dere alle har det fint! Flere bilder kommer forhapentligvis snart....altfor darlig til aa ta bilder:) Buenos noches!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kjekt å høre livstegn :)

7:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja det va meg, heln som skreiv det :)

Her hjemme forberde me oss til den store dagen for Ane og Birger på lørdag. Det blir kjekt :)

7:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heihei Liv! Nå er d lenge sia mi har hørt no fra dæ..mi e nysgjerrige vettu!!Savner du!Suss

12:20 AM  
Blogger Anne Liv said...

Nytt innlegg kommer i løpet av uke....forhåpentligvis med bilder! Mye som skjer denne uka og vi får se mye av arbeidet til misjonsalliansen så neste innlegg blir forhåpentligvis bra:)

1:36 PM  
Blogger Elise said...

Hei vennen! Savner dæ, snuppa! Veldig gøy å følge med her og få lov å høre om hva du holder på med! En ting æ hvertfall heilt skkert: det æ en mening med at du æ der nede - du har så utrolig mye å gi!
Ååå, du skulle sååå ha vært med på kirk franklin-konsert! vi sto heilt foran i midten - det va heilt fantastisk! Uansett - kos dæ videre og pass på dæ sjøl! Utrolig glad i dæ, Anne Liv:) Stooor klem fra Elise:)

11:51 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home